Sophia Amoruso (San Diegas, 1984 m.) Sukūrė internetinę kompaniją „Nasty Gal“ (pažodžiui „bloga mergaitė“), prekiaujančią senoviniais moterų drabužiais ir aksesuarais.
Paprastai mes linkę manyti, kad tas, kuriam taip gerai sekasi („Nasty Gal“ apyvarta siekia 100 milijonų dolerių per metus) mados pasaulyje, turi įtakingų giminaičių arba tiesiog yra labai sėkmingas, kaip sakoma, gimęs su marškinėliais. Sophia Amoruso paneigia šį mitą ir parodo, kad yra įmanoma pasiekti savo tikslus ir įgyvendinti svajones pačiam, o tam reikia tik drąsos ir atkaklumo.
„GirlBoss“ yra 22 metų mergina iš San Francisko, palūžusi ir nesidominti studijomis. Sophia nėra kilusi iš turtingos šeimos, dažnai keliauja autostopu ir kartais net pagauna save bevagiant smulkius daiktus iš parduotuvės ar besiknaisiojant šiukšliadėžėse. Panašu, kad verslo pasaulis nuo jos nutolęs šviesmečiais. Ji – abėjinga ir neturinti gyvenimo tikslo. Sulaukusi 22 metų, ji susiduria su abejonėmis ir palieka savo nuobodų, varginantį darbą.
Sophiai atėjo geneali idėja – pradėti dirbti su jai mielais, vintažinio stiliaus rūbais. Ji pradėjo pardavinėti senovinius drabužius „eBay“ internetinėje parduotuvėje, kurioje per trumpą laiką „Nasty Gal“ labai išpopuliarėjo: visi apie tai kalbėjo ir ją dievino.
Praėjus aštuoneriems metams Sophia valdo 100 milijonų dolerių vertės internetinę parduotuvę, kurioje dirba 350 darbuotojų, kurie aptarnauja klientus iš viso pasaulio.
Autentiška komercinė įmonė, pradėta ir sukurta iš nieko.
Savo knygoje garsiausia Amerikos #GirlBoss pasakoja apie savo gyvenimą ir duoda daug vertingų patarimų ne tik apie verslą ir jo kūrimą, bet ir kaip nenustoti siekti savo svajonių, kad ir kokių pastangų jos reikalautų.
„Taigi, tu nori būti #GirlBoss? Pirmiausia pasakysiu du dalykus. Pirma: puiku! Tu ką tik žengei pirmąjį žingsnį link puikaus gyvenimo vien todėl, kad tu nori. Antra: tai bus vienintelis lengvas žingsnis. Žiūrėk, esmė ta, kad būti #GirlBoss visai nėra lengva. Norėdama ten patekti, turi sunkiai dirbti, o patekus turi dar labiau stengtis, kad ten liktum. Bet galų gale, kas bijo sunkiai dirbti? Tikrai ne aš, ir aš tikiu, kad ne tu. “
Knygą, kurią sudaro 235 puslapiai galima perskaityti per rekordiškai trumpą laiką, nes ši mados guru rašymo įgūdžiu dėka, stebina savo supratimu ir sarkazmu, žavi savo branda ir galiausiai motyvuoja.
Sparčiausiai auganti mažmenininkė Amerikoje (kaip ją apibūdino žurnalas „Inc.“) šioje autobiografijoje aprašo ne tik linksmus nutikimus ir kitus įvikius jos gyvenime, bet ir dalijasi praktiškais patarimais, kurie kiekvienam gali palengvinti kelia svajonės link. Tokie patarimai kaip: išklausyti klientus, visada daryti tik po vieną darbą, taupyti pinigus, mokytis iš savo patirties, drąsos išdrįsti ir naudoti socialinius tinklus kaip pagrindinę platformą kuriant tvirtus verslo ryšius.
Svajonių įgyvendimo vadovas, tarp skatinančių finansinių, ekonominių, verslumo yra ir gyvenimiškų patarimų, #GirlBoss visais atžvilgiais įrodo, kad tai yra viena iš labiausiai pamokančių ir gražiausių pastarųjų metų knygų.
Šią knygą skaičiau prieš 2 metus po to, kai pažiurėjau filmą ,,Netflix‘‘ platformoje. Ji mane įkvėpė, todėl ir aš pradėjau pardavinėti sendaikčius ,,Ebay‘‘ internetinėje parduotuvėje.